The Belgian Legends
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Belgian Legends

Vlaamse america's army clan
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 -- Random Header --

Ga naar beneden 
+6
Crime
BL!nQ
Moerbie
knife
anthrax
sence.#m!Nd
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
KaFhaaR
ClanLeader
ClanLeader
KaFhaaR


Aantal berichten : 341
Leeftijd : 34
Localisation : Strijtem
Registration date : 24-03-07

-- Random Header -- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -- Random Header --   -- Random Header -- - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 19, 2007 3:05 pm

kvind ook wel kut da we het nu allemaal wa aant verklote zijn, en ik geef toe dak er een groot aandeel in heb... nog is sorry hiervoor!!
Ma ik wil zker en vast contact houde me zoveel mogelijk van jullie!! Dus we zien elkaar allemaal op msn of wel nog is erges op ts ofzo eh Wink
Greetz
KaFhaaR
Terug naar boven Ga naar beneden
white




Aantal berichten : 411
Leeftijd : 33
Localisation : Opstal ( oost-vlaandren )
Registration date : 05-04-07

-- Random Header -- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -- Random Header --   -- Random Header -- - Pagina 3 Icon_minitimema aug 20, 2007 12:24 am

ma gij had u verontschuldigingen al aan gebode e :p Wink damee dak ook zij da het tof was da er al mensen zijn die hun verontschuldige ook easkum heeft da al gedaan Very Happy, ma zoals ik al zei Very Happy we hemme altijd leute gemaakt , ik vond het een tof kliekske , dat er af en toe is woorde valle , da gebeurdt overal e , zelfs me u lief , ouders dus ook in clans :p

Nu tbl jah hoe moetek et zegge , een soort van 'nieuwe, andere ' start neemt na een aantal verwikkelingen , ( waar ik het fijne ni 100% van weet , en ook ni hoef te wete :p hoofdstuk closed / )
da de oude admins het da moeilijk mee hebben , me de naam enzo , k snap da wel , ma bezie het ook van de andere kant , er stonde veel mense achter ulle ( admins ) want anders zou iedereen drekt gezegdt hemme van foert , eruit , weg ermee

da bewijst ook vo een stuk da we het toch goed met mekaar konde vinde Very Happy enja , as tbl nu blijft bestaan , veel succes en we zullen zien wa de toekomst brengt , en ik wens iedereen alle geluk in zijn leve Very Happy goe lief , toffe job , feestjes , goede vrienden en familiekring , goei gezondheid ... ga zo ma do

kweet dak hier aant preke ben , a kom thuis van mij werk heb op 48 uur ma 3.5 uur geslapen , gistre 20.5 uur gewerkt dan gaan feeste thuis om 4 op om 7.30 uur om thuis te werken , snamiddags is de fora gecheckt thees geleze en dan trg gaan werke en nu zitk hier , juist thuis :p

mmm ben iets vergete te zegge ???


ajja , iedereen nog altij welkom op de paintbal ( as ge kunt Very Happy )

woensdag den 22 ( nu woensdag ja Very Happy ) om 16.00 uur tot 18.00 uur Very Happy om kwart vo vier spreke we af aan de paintball zelf Very Happy

www.npg.be is de site

laat iet wete via sms morge as ge zeker komt want ik moe morge , maandag belle , om het exacte aantal door te geven Very Happy

alleja , kspreek , hoor , zie , sms , msn , game ... jullie nog wel

slopel

wit
dus neem het mij ni kwalijk ,
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.klikhierniet.com
 
-- Random Header --
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Belgian Legends :: General :: GFX room-
Ga naar: