The Belgian Legends
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Belgian Legends

Vlaamse america's army clan
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 the belgian* legends*

Ga naar beneden 
+4
m00h+
anthrax
easkum
KaFhaaR
8 plaatsers
AuteurBericht
KaFhaaR
ClanLeader
ClanLeader
KaFhaaR


Aantal berichten : 341
Leeftijd : 34
Localisation : Strijtem
Registration date : 24-03-07

the belgian* legends* Empty
BerichtOnderwerp: the belgian* legends*   the belgian* legends* Icon_minitimeza aug 18, 2007 8:37 pm

Hoe origineel moet ek zegge, we vragen om van onze naam af te blijve en dan zoiets...
Ik vind het echt ontzettend laag. Zegt veel over jullie niveau.
En jah, cheat er dan maar verder op los eh.
Terug naar boven Ga naar beneden
easkum




Aantal berichten : 8
Registration date : 18-08-07

the belgian* legends* Empty
BerichtOnderwerp: Re: the belgian* legends*   the belgian* legends* Icon_minitimeza aug 18, 2007 8:48 pm

wie is er nu laag? ge kunt er ni tegen da ze tbl wel willen voortzetten, en da jullie er de moed ni voor hebben.


En nog lager: schrik van mij ofzo? omda ge mij bant? kunt ge er nimmeer tegen? kunt ge het ni aan?


Laatst aangepast door op za aug 18, 2007 8:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
anthrax
TbL-Members
TbL-Members
anthrax


Aantal berichten : 340
Leeftijd : 32
Localisation : Antwerpen
Registration date : 24-03-07

the belgian* legends* Empty
BerichtOnderwerp: Re: the belgian* legends*   the belgian* legends* Icon_minitimeza aug 18, 2007 8:48 pm

ten eerste wij FOKING cheaten niet, mss foutjes int verleden ma wa gaat elle da aan, ten tweede, as ge een clan wilt verderzetten dan gade logisch met dezelfde naam verder eh
Terug naar boven Ga naar beneden
easkum




Aantal berichten : 8
Registration date : 18-08-07

the belgian* legends* Empty
BerichtOnderwerp: Re: the belgian* legends*   the belgian* legends* Icon_minitimeza aug 18, 2007 8:49 pm

idd, hoe dom eigenlijk eh lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
m00h+




Aantal berichten : 12
Registration date : 10-07-07

the belgian* legends* Empty
BerichtOnderwerp: Re: the belgian* legends*   the belgian* legends* Icon_minitimeza aug 18, 2007 10:13 pm

scrim?
Terug naar boven Ga naar beneden
KaFhaaR
ClanLeader
ClanLeader
KaFhaaR


Aantal berichten : 341
Leeftijd : 34
Localisation : Strijtem
Registration date : 24-03-07

the belgian* legends* Empty
BerichtOnderwerp: Re: the belgian* legends*   the belgian* legends* Icon_minitimeza aug 18, 2007 11:28 pm

easkum schreef:
wie is er nu laag? ge kunt er ni tegen da ze tbl wel willen voortzetten, en da jullie er de moed ni voor hebben.


En nog lager: schrik van mij ofzo? omda ge mij bant? kunt ge er nimmeer tegen? kunt ge het ni aan?

wtf ik heb u totaal ni gebant, en da heeft totaal niks me moed te maken eh... Ma twas onze clan, onze naam!! en dat er andere die dan overneme vind ek echt laag.
Terug naar boven Ga naar beneden
easkum




Aantal berichten : 8
Registration date : 18-08-07

the belgian* legends* Empty
BerichtOnderwerp: Re: the belgian* legends*   the belgian* legends* Icon_minitimeza aug 18, 2007 11:33 pm

wie dan? gij waart enigsten admin buiten mij, tenzij gij knife admin hebt gemaakt. maar wie da ook heeft gedaan is laag.
dus als gij da ni hebt gedaan neem ik mijn woorden terug, om ze terug te geven aan wie dat wel deed.

mig vaknar draum-haf çze easkum
Terug naar boven Ga naar beneden
BL!nQ
Admin
BL!nQ


Aantal berichten : 361
Leeftijd : 33
Localisation : Dilbeek
Registration date : 24-03-07

the belgian* legends* Empty
BerichtOnderwerp: Re: the belgian* legends*   the belgian* legends* Icon_minitimezo aug 19, 2007 1:18 am

Kijk tom laat ze gewoon de clan verder zette, ge hebt er nu geen baat mee om u boos te make voor een cyberleve allez komaan ge hebt nu toch GOW voor u naam dus niemand of iets kan u nog accosiere met tbl, laat die manne gwn fun hebbe.. hopelijk make zij er eve veel van dan wij gedaan hebbe..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tblclan.virtuaboard.com
knife
ClanLeader
ClanLeader
knife


Aantal berichten : 372
Leeftijd : 33
Localisation : lennik
Registration date : 24-03-07

the belgian* legends* Empty
BerichtOnderwerp: Re: the belgian* legends*   the belgian* legends* Icon_minitimezo aug 19, 2007 2:28 am

kans is klein ma ja :p veel geluk int verdere levn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
easkum




Aantal berichten : 8
Registration date : 18-08-07

the belgian* legends* Empty
BerichtOnderwerp: Re: the belgian* legends*   the belgian* legends* Icon_minitimezo aug 19, 2007 2:16 pm

oké, iedereen is terug goe, alleen knife moet nog belachelijk doen. Dus knife denk even na voor ge nog iets zegt aub.
Ga u eigen nu ni... Maar blinq en white bedankt voor jullie woordjes, jullie zijn toffe gasten maar da wist ge dofis al eh.

ik vind iedereen nu oké behalve coockie en knife. zij hebben nog wa excuses aan te bieden.

Bij deze bied ik mijn excuses aan als iemand aanstoot nam aan iets wat ik hier heb gezegd.

greetz,
easkum
Terug naar boven Ga naar beneden
knife
ClanLeader
ClanLeader
knife


Aantal berichten : 372
Leeftijd : 33
Localisation : lennik
Registration date : 24-03-07

the belgian* legends* Empty
BerichtOnderwerp: Re: the belgian* legends*   the belgian* legends* Icon_minitimezo aug 19, 2007 7:47 pm

euhm easkum kem tog gistere op msn me u hierover gepraat ? en nu zegde zoiets?? wtf
Terug naar boven Ga naar beneden
easkum




Aantal berichten : 8
Registration date : 18-08-07

the belgian* legends* Empty
BerichtOnderwerp: Re: the belgian* legends*   the belgian* legends* Icon_minitimedi aug 21, 2007 2:55 pm

ja, kheb mss wel gepraat me u, maar excuses heb ik nog ni gehoord. helaas.. die van mij hebt ge al. Maar we zwijgen der nu over eh zeg, die zever heeft lang genoeg geduurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
knife
ClanLeader
ClanLeader
knife


Aantal berichten : 372
Leeftijd : 33
Localisation : lennik
Registration date : 24-03-07

the belgian* legends* Empty
BerichtOnderwerp: Re: the belgian* legends*   the belgian* legends* Icon_minitimedi aug 21, 2007 10:27 pm

sorry manne , kzalt nooit meer doen... als ik iets voor jullie kan doen (geen pijpbeurten) ge vraagt maar é

zo goe easkum , khoop dage u nu eeeeeeel goe voelt (k):p
Terug naar boven Ga naar beneden
kratos_Be




Aantal berichten : 3
Registration date : 21-08-07

the belgian* legends* Empty
BerichtOnderwerp: Re: the belgian* legends*   the belgian* legends* Icon_minitimedi aug 21, 2007 11:07 pm

No offence dak ier over iets anders begin?xD
Hoe graak ik eiglek in de clan? xS ben al op de site gweest , ook geregistreerd enal lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
anthrax
TbL-Members
TbL-Members
anthrax


Aantal berichten : 340
Leeftijd : 32
Localisation : Antwerpen
Registration date : 24-03-07

the belgian* legends* Empty
BerichtOnderwerp: Re: the belgian* legends*   the belgian* legends* Icon_minitimedi aug 21, 2007 11:10 pm

mja, gelieve aanvragen om te joinen nu op http://egc-tbl.virtuaboard.com/index.htm te doen, ik denk dat je hier al wel bent aangemld niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
kratos_Be




Aantal berichten : 3
Registration date : 21-08-07

the belgian* legends* Empty
BerichtOnderwerp: Re: the belgian* legends*   the belgian* legends* Icon_minitimedi aug 21, 2007 11:10 pm

Jup xD
Terug naar boven Ga naar beneden
kratos_Be




Aantal berichten : 3
Registration date : 21-08-07

the belgian* legends* Empty
BerichtOnderwerp: Re: the belgian* legends*   the belgian* legends* Icon_minitimedi aug 21, 2007 11:12 pm

Maar , is dees den echte site?
http://faclanhosting.be/FlemishArmyClans/tbl/index.php?file=Server
Of is dees forum da? want ksnappet nemeer xS
Ebbe die 2 forums?
Terug naar boven Ga naar beneden
easkum




Aantal berichten : 8
Registration date : 18-08-07

the belgian* legends* Empty
BerichtOnderwerp: Re: the belgian* legends*   the belgian* legends* Icon_minitimewo aug 22, 2007 9:37 pm

KNIFE MERCI KVOEL ME GOE NU :p
Terug naar boven Ga naar beneden
sence.#m!Nd
TbL-Members
TbL-Members
sence.#m!Nd


Aantal berichten : 85
Leeftijd : 32
Registration date : 01-08-07

the belgian* legends* Empty
BerichtOnderwerp: Re: the belgian* legends*   the belgian* legends* Icon_minitimedo aug 23, 2007 4:54 am

kratos_Be schreef:
Maar , is dees den echte site?
http://faclanhosting.be/FlemishArmyClans/tbl/index.php?file=Server
Of is dees forum da? want ksnappet nemeer xS
Ebbe die 2 forums?
Dees WAS de echte site, we zijn gemoved naar die andere waar ge opzit, ier zal er ni veel meer gepost worde
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





the belgian* legends* Empty
BerichtOnderwerp: Re: the belgian* legends*   the belgian* legends* Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
the belgian* legends*
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Belgian Legends WALLPAPER
» een paar The Belgian Legends bannertjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Belgian Legends :: General :: GFX room-
Ga naar: